zondag 27 mei 2012

Ik heb jullie iets niet verteld...




Vorig weekend was voor mij een heerlijk lang weekend. Zowel de zondag als de maandag had ik vrij en had verder geen verplichtingen of klusjes in huis. Heerlijk! Vol aan de bak met patchworken dus.

Er staan genoeg projecten bij mij op de plank waar ik ooit aan gestart ben en die schreeuwen om lekker afgemaakt te worden. Met het goede been uit bed begon ik zondag's na het ontbijtje aan mijn naaimachine project.

Ja. Ik heb jullie iets niet verteld. Hihi, nadat ik de rollen stof van Prairie Paisley II thuis had ontvangen wist ik dat ik daar iets mee MOEST doen! Wat een prachtige kleuren! Omdat ik al aan wat hand-naai projecten bezig was heb ik besloten dat het een naaimachine project moest worden. En al snel daarna had ik een simpel maar mooi ontwerp gemaakt, passend bij de stoffen.



De blokken zijn tussendoor telkens gemaakt, ook was ik al gestart aan de sashings, maar daar bleef het ook bij. Zondag had ik dus heel de dag ingepland om de quilt af te maken. Benieuwd? Binnenkort meer over deze quilt. Maar ik kan jullie vertellen dat de top zondag einde van de dag af is gemaakt!

En vorige week maandag? Dat volgt morgen, maar ook daar is er een Affo geproduceerd!